Hashtag

Hashtagiem nazywamy konkretne słowo lub wyrażenie, które pomaga kategoryzować treści w obrębie konkretnej platformy. Każda fraza, która ma spełniać takie właśnie zadanie, powinna być poprzedzona hashem, czyli po prostu znakiem #. Hashtagi funkcjonują niemal na wszystkich portalach społecznościowych, a więc na Facebooku, Twiterze czy Instagramie. W pierwszym przypadku nie mają one wielkiego znaczenia, natomiast w dwóch kolejnych – pozytywnie odbijają się na zasięgach i zaangażowaniu fanów.

Hashtagi często stają się strategicznymi elementami akcji marketingowych czy społecznych. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że dzięki nim użytkownicy z łatwością odnajdują treści dotyczące tematów, które ich interesują. Chwytliwe hashtagi są one łatwe do zapamiętania, a zawierające je posty mogą docierać do większych grup odbiorców.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *