NAP

Rozwinięciem akronimu NAP są słowa: Name, Address i Phone Number, a sam termin oznacza wpis zawierający dane firmy, który umieszczany jest na portalach zewnętrznych. Najczęściej przyjmuje on formę prostej wizytówki, dlatego równie często określany jest mianem wizytówki NAP.

Publikacja tego typu powinna zawierać co najmniej wyżej wymienione dane: nazwę, adres oraz dane kontaktowe. Sugeruje się jednak, by NAP zawierał również inne informacje na temat prowadzonej działalności: jej opis, odsyłacz do witryny internetowej, adres e-mail, zakres usług czy godziny otwarcia. W wizytówce warto umieścić również wszelkie inne kwestie, które mogą być przydatne dla potencjalnych klientów.

Zamieszczanie wizytówek NAP na portalach będącymi bazami firm, serwisami branżowymi lub witrynami regionalnymi wspiera pozycjonowanie lokalne przedsiębiorstwa i często stanowi element optymalizacji SEO.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *