Off-page SEO

Tak zwane off-page SEO to wszystkie działania optymalizacyjne, które prowadzone są nie w obrębie samej witryny, lecz poza nią. Jednym z najważniejszych aspektów tego typu strategii jest budowanie profilu linków prowadzących do strony internetowej. W tej kwestii należy skupić się na pozyskiwaniu wysokiej jakości odnośników – albo umieszczając wysokiej jakości treści, licząc na dzielenie się nimi przez użytkowników, albo decydując się na zamieszczanie artykułów sponsorowanych na zewnętrznych portalach.

W celu zapewnienia różnorodności linków, warto pomyśleć o publikowaniu wpisów prowadzących do strony na forach internetowych czy blogach. Do innych działań wspierających off-page SEO zaliczyć można także: dbanie o reputację marki, prowadzenie aktywnych profili w mediach społecznościowych, zapewnienie wysokiego komfortu obsługi klienta.

Obecnie trudno sobie wyobrazić dobrze prosperujący biznes, który nie dba o tego typu działania – mają one bowiem wpływ nie tylko na widoczność w sieci, ale także wizerunek marki.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *