Panda

Panda to – z perspektywy specjalistów zajmujących się optymalizacją stron internetowych – jeden z najważniejszych algorytmów mających wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Kryjące się pod tą uroczą nazwą zmiany weszły w życie w 2011 roku, wywołując niemałą burzę w świecie SEO. Od tego czasu algorytm jest stale rozwijany i aktualizowany.

Najważniejszym zadaniem Pandy jest dbanie o to, by w na stronach wyników wyświetlane były strony zawierające wysokiej jakości, przydatne dla użytkownika treści. W rezultacie wprowadzenia algorytmu ucierpiała widoczność portali, które wypełnione były krótkimi, skopiowanymi tekstami lub oraz te, których treści były tworzone wyłącznie na potrzeby robotów.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *