Reklama natywna
Reklama natywna to specyficzny typ reklamy, której główną ideą jest promowanie produktu lub usługi przy jednoczesnym odejściu od perfidnego charakteru tego rodzaju działań. Chociaż w rzeczywistości może ona przyjmować postać wpisu content marketingowego lub lokowania produktu, to coraz większy nacisk kładzie się na to, by jej forma była zupełnie unikalna i kreatywna.
Tego rodzaju działania zyskują na popularności nie tylko dzięki oferowaniu świetnej szansy na wyróżnienie się na tle konkurencji. Dzieje się tak również dlatego, że współcześni internauci coraz lepiej radzą sobie w omijaniu uporczywych i jednoznacznych komunikatów reklamowych.
Reklamy natywne często okazują się treściami, które niosą ze sobą rzeczywistą wartość dla odbiorców. Zawarte w nich przekazy reklamowe powinny być na tyle subtelne, by ich obecność nie odbijała się negatywnie na jakości contentu prezentowanego w reklamie.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!