SERM

Rozwinięciem akronimu SERM jest Search Engine Reputation Management, co w języku polskim oznacza po prostu zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych. Termin ten definiuje zespół działań, których celem jest dbanie o dobrą reputację marki w sieci.

Wszelkie czynności z zakresu SERM są standardowymi elementami strategii optymalizacyjnej. Jej głównym założeniem jest osiągnięcie stanu, w którym najwyższe wyniki wyszukiwania prezentują markę wyłącznie w dobrym świetle, co może zostać osiągnięte dzięki:

  • tworzeniu treści z pozytywnymi opiniami na temat marki, które mogą trafiać np. na zewnętrzne portale,
  • depozycjonowaniu wyników, które działają na niekorzyść klienta.

Działania SERM zawsze obejmują obserwację wyników wyszukiwania oraz kontrolę profili marki w mediach społecznościowych lub innych zakamarkach Internetu.

5/5 - (2 ocen)

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *