ETAP3: Ostatnim krokiem był Link Building, zrealizowany w okresie 8.2022-4.2023.
Do tej pory nigdy nie były prowadzone działania link buildingowe i contentowe dla domeny seogroup.pl na taką skalę. Konkurencja, taka jak semcore.pl czy delante.pl, miała w tym obszarze zbudowaną przez lata niezaprzeczalną przewagę (backlinks, traffic). Z tego względu zdecydowaliśmy się na linkowanie głównie stron docelowych związanych z SEO360®.
Pozyskiwane linki:
- dobrane na podstawie analizy konkurencji – tylko kluczowe dla branży,
- z portali tematycznych dotyczących marketingu, w tym premium,
- z serwisów polonii pochodzących z Niemiec czy Wielkiej Brytanii.
Link Building opierał się jedynie na kilku artykułach dedykowanych dla rynku niemieckiego, francuskiego oraz UK oraz jednego ogólnego. Jednak przygotowane treści były bardzo wysokiej jakości. Był to świadomy zabieg. Pomimo, że treści były powielane w obrębie serwisów zewnętrznych, linki przekazywały link juice i bezpośrednio wpływały korzystnie na pozycję strony docelowej.
Przykłady publikacji:
- http://prestiztrojmiasto.pl/biznes/4/temat-z-okladki/michal-herok-seogroup-beneficjenci-cyfrowej-rewolucji
- https://www.forbes.pl/biznes/seo360-alternatywa-standardowego-seo-jakie-sa-najwieksze-korzysci-dla-przedsiebiorcow/cbz8cn7
- https://www.money.pl/gospodarka/seo360-branzowy-game-changer-6812332884597504a.html
- https://biznes.interia.pl/artykul-sponsorowany/news-seo360-r-branzowy-game-changer,nId,6283275
- https://antyweb.pl/seo360-game-changer-w-branzy-seo
- https://www.pb.pl/seo360-r-branzowy-game-changer-1163491
- https://dailyweb.pl/dlaczego-warto-prowadzic-dzialania-seo-w-niemczech/
- https://www.naszlondyn.co.uk/news/zalety-prowadzenia-dzialan-seo-dla-sklepu-internetowego-w-wielkiej-brytanii/
- https://medialis.pl/reklama/zalety-prowadzenia-dzialan-seo-dla-sklepu-internetowego-we-francji/