Dopasowanie do wyrażenia

Dopasowanie do wyrażenia jest konkretniejsze niż dopasowanie przybliżone, a jednocześnie bardziej ogólne od ścisłego. Kreacje reklamowe przygotowane dla słów kluczowych o tym stopniu precyzyjności będą wyświetlane wtedy, gdy kolejność słów w zapytaniu pokrywa się z tą, którą przewidział reklamodawca. Dopuszcza się obecność dodatkowych słów przed lub po wystąpieniu konkretnej frazy kluczowej.

System wyświetli reklamę także wtedy, gdy użytkownik wpisze: wyrazy pokrewne, słowa odmienione, w liczbie mnogiej, będące skrótami czy zapytania zawierające błędy.

Dopasowanie do wyrażenia tworzy się poprzez umieszczenie wyrazów w znakach cudzysłowia.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *