Dopasowanie ścisłe
Najbardziej rygorystyczne, dopasowanie ścisłe zakłada możliwość wyświetlania reklamy tylko wtedy, gdy zapytanie użytkownika dokładnie odpowiada słowu kluczowemu. Kreacje reklamowe zawierające frazy kluczowe w dopasowaniu ścisłym wyświetlą się, gdy użytkownik: użyje nieodpowiedniej liczby, użyje wyrazu pokrewnego, popełni błędy w pisowni, zmieni kolejność słów (zachowując ich znaczenie), pominie lub doda wyrazy funkcyjne.
Dopasowanie ścisłe wymaga posłużenia się tzw. nawiasami kwadratowymi w momencie wyznaczania słów kluczowych. Wykorzystanie tego rodzaju precyzji w tworzeniu kampanii pomaga ograniczyć niepotrzebne koszty oraz dotrzeć do odbiorców, którzy rzeczywiście zainteresowani są reklamowanymi produktami lub usługami.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!