Dopasowanie ścisłe

Najbardziej rygorystyczne, dopasowanie ścisłe zakłada możliwość wyświetlania reklamy tylko wtedy, gdy zapytanie użytkownika dokładnie odpowiada słowu kluczowemu. Kreacje reklamowe zawierające frazy kluczowe w dopasowaniu ścisłym wyświetlą się, gdy użytkownik: użyje nieodpowiedniej liczby, użyje wyrazu pokrewnego, popełni błędy w pisowni, zmieni kolejność słów (zachowując ich znaczenie), pominie lub doda wyrazy funkcyjne.

Dopasowanie ścisłe wymaga posłużenia się tzw. nawiasami kwadratowymi w momencie wyznaczania słów kluczowych. Wykorzystanie tego rodzaju precyzji w tworzeniu kampanii pomaga ograniczyć niepotrzebne koszty oraz dotrzeć do odbiorców, którzy rzeczywiście zainteresowani są reklamowanymi produktami lub usługami.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *