Duplicate content

Duplicate content to – najprościej mówiąc – świadoma lub nieświadoma duplikacja treści. Pojęcie odnosi się zarówno do tekstów umieszczonych na różnych podstronach danej witryny, jak i do tych obecnych na portalach zewnętrznych.

W jaki sposób dochodzi do powielenia contentu? W przypadku sklepów internetowych może to być skutkiem automatycznego pobierania opisów produktów z systemu hurtowni lub skopiowania ich ze strony konkurencji. Innym scenariuszem, w którym dochodzi do zamieszczenia takich samych treści na różnych podstronach, może być ustawienie identycznych opisów dla podobnych do siebie produktów, różniących się zaledwie kolorem czy wymiarami.\

Zgodnie z aktualnymi wytycznymi i dobrymi praktykami, należy wystrzegać się duplicate contentu, a w zamian tego tworzyć unikatowe, autorskie treści. W ten sposób w oczach wyszukiwarek można wyłącznie zapunktować.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *