Keyword research

Keyword research to proces badania słów kluczowych związanych z daną branżą, poprzedzający właściwe działania PPC lub SEO. Analiza i dobór odpowiednich fraz może się odbywać między innymi dzięki dedykowanym usługom Google lub narzędziom zewnętrznych dostawców.

Podczas typowania słów kluczowych, specjalista musi wziąć pod uwagę nie tylko preferencje klienta, ale także takie kwestie jak:

  • konkurencyjność fraz,
  • lokalizację geograficzną firmy oraz to, czy klient prowadzi działalność na rynku lokalnym, regionalnym, krajowym czy globalnym,
  • liczbę wyszukiwań konkretnych zapytań w wyszukiwarkach,
  • budżet przeznaczony na działania.

Powodzenie działań marketingowych często zależy od dobrze przeprowadzonego keyword researchu, dlatego już od samego początku warto powierzyć działania optymalizacji SEO w ręce specjalistów.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *