Geotargetowanie

Geotargetowaniem nazywamy kierowanie treści na odbiorców, którzy przebywają w określonych miejscach na świecie. Targetowanie może dotyczyć nie tylko konkretnych krajów, ale też województw, miast czy nawet obszarów leżących w jakimś promieniu od danego punktu. Prowadzenie tak kierowanych działań ma wiele korzyści – przede wszystkim z punktu widzenia reklamodawców, którzy ze swoją reklamą pragną docierać do określonych osób.

Dzięki geotargetowaniu możliwe staje się maksymalizowanie liczby konwersji, co jest najlepiej widoczne w przypadku biznesów działających lokalnie. Nie bez znaczenia jest także sposobność uzyskania wglądu w to, skąd pochodzą odbiorcy reklamy. W ten sposób można optymalizować kampanie reklamowe, skupiając się na odbiorcach z konkretnego regionu lub wręcz przeciwnie – wykluczyć ich z grona potencjalnych klientów.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *