Not provided

Termin not provided związany jest ze zmianami w polityce prywatności Google, które weszły w życie w 2011 roku. Na modyfikacjach tych ucierpiały przede wszystkim możliwości wykorzystywania analityki internetowej przy pomocy takich narzędzi jak np. Google Analytics.

Wdrożenie szyfrowania wyszukiwarki sprawiło, że spora część zapytań powodujących wejścia na daną witrynę z wyników organicznych, widnieje właśnie pod szyldem not provided. O ile z perspektywy użytkownika rozwiązanie to może być bezpieczniejsze, to z punktu widzenia osób zajmujących się optymalizacją i promocją witryny – stanowi spore utrudnienie w tworzeniu konkretnych strategii czy planowaniu działań.

Obecnie nie istnieje żaden oficjalny sposób na poznanie konkretnych fraz generujących ruch na stronie, jednak istnieje kilka sposobów na częściowe zyskanie wglądu do tego typu informacji.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *