Rozszerzenia linków do podstron

Rozszerzenia linków do podstron to jeden z typów rozszerzeń reklam tekstowych tworzonych w narzędziu Google Ads. Ten rodzaj urozmaicenia kreacji to nie tylko sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, ale też ułatwienie użytkownikom dotarcia w konkretne miejsca w obrębie witryny.

Rozszerzenia linków mogą być wyświetlane na kilka sposobów, lecz zawsze występują pod nagłówkiem i samą treścią reklamy. Forma wyświetlania zależy między innymi od rodzaju urządzenia, z którego korzysta użytkownik, a także od algorytmu systemu Google Ads. W klasycznej postaci rozszerzenia składają się z 2, 4 lub 6 nagłówków (będących jednocześnie linkami do konkretnych podstron) oraz odpowiadającym każdemu z nich, dwóm liniom treści reklamowej.

Dodanie rozszerzenia linków do podstron zwiększa CTR reklamy i co więcej – wydzielone w ten sposób miejsce to świetny pomysł na przekazanie Internautom dodatkowych informacji.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *