Exact match

Dopasowanie ścisłe – exact match – pełni rolę najbardziej precyzyjnego dopasowania słów kluczowych. Powoduje wyświetlenie reklamy tylko dla tych haseł, które w dokładny sposób odpowiadają wybranym zapytaniom użytkowników. Reklama nie wyświetli się w przypadku użycia innej kolejności wyrazów bądź ich kombinacji z innymi słowami.

Charakteryzuje się mniejszą liczbą wyświetleń danego hasła, ale również większym współczynnikiem klikalności (CTR), niż w przypadku dopasowania przybliżonego czy dopasowania do wyrażenia.

Termin exact match odnosi się również do działań zarezerwowanych dla specjalistów SEO. Kryje się pod nim sposób linkowania z jednej strony na drugą, a konkretniej: zbieżność anchor tekstu z dobranymi słowami kluczowymi. O dopasowaniu ścisłym mowa jest wtedy, gdy tekst kotwicy brzmi identycznie do pozycjonowanej frazy, a więc nie stanowi jej odmiany czy synonimu.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *