Strona docelowa

Stroną docelową nazywa się konkretną podstronę w obrębie witryny, na którą użytkownik trafia np. po kliknięciu reklamy czy wykonaniu czynności wskazującej na to, że myśli o dokonaniu jakiegoś zakupu. Celem istnienia stron docelowych jest prezentowanie odbiorcy – dopasowanych do jego potrzeb i maksymalizujących konwersję – treści sprzedażowych.

Strona docelowa, która spełnia to kryterium, powinna być odpowiednio zaprojektowana, zawierając takie elementy jak: przyjemny układ, zachęcający content, odpowiednia funkcjonalność, czy wreszcie: wezwanie do działania, czyli Call To Action. Powstanie takiego dokumentu często wymaga pracy całego zespołu: copywritera, specjalisty SEO, specjalisty PPC czy nawet web developera!

Warto wiedzieć, że jakość tak specjalnie przygotowanej podstrony ma także znaczenie w ustalaniu Wyniku Jakości reklam i słów kluczowych w narzędziu Google Ads.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *