Thin content

Określenie thin content odnosi się do treści, które są niskiej jakości lub ogólnie – mają niską użyteczność dla użytkownika. Mowa tu przede wszystkim o tekstach, które zawierają błędy ortograficzne, stylistyczne i językowe. Co więcej – chociaż wyszukiwarki nie radzą sobie jeszcze tak dobrze z wykrywaniem błędów merytorycznych, to sugeruje się, że również i one mogą przyczyniać się do oznaczenia danej witryny jako zawierającą thin content.

Na wartość treści mają także wpływ takie czynniki jak:

  •       długość wpisu;
  •       unikalność treści i to, czy nie są one kopiowane z innych portali lub podstron w obrębie tej samej domeny (duplicate content);
  •       nieodpowiednia zawartość słów kluczowych;
  •       stosowanie technik black-hat SEO, czyli np. umieszczanie w obrębie portalu treści wyłącznie dla robotów, a nie dla użytkowników.

Należy mieć na uwadze, że jeśli zawartość danej strony zostanie uznana za niskojakościową, istnieje spore ryzyko nałożenia na serwis filtru, którego skutkiem jest najczęściej ograniczenie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *