E-commerce
Wybrane case studies
Wybrane case studies
Zbudowanie w ciągu roku (styczeń-grudzień 2014) silnej świadomości marki w internecie, która jest klasycznym przykładem brick and click. Działania miały przynieść podwójny efekt z jednej strony w postaci zwiększenia świadomości oraz sprzedaży w internecie z wykorzystaniem silnego fundamentu jakim była nowa platforma e-commerce, a z drugiej pobudzenie sprzedaży w salonach stacjonarnych marki. Słowem zintegrowana sprzedaż międzykanałowa. Oprócz istotnego zwiększenia akwizycji z wykorzystaniem najskuteczniejszych form reklamowych mającej w imponujący sposób przyprowadzić do sklepu nowych konsumentów równie ważnym aspektem było utrzymanie nowego oraz bieżącego klienta poprzez zastosowanie działań z zakresu retencji. Całość miała być zwieńczona działaniami, które zapewnią dotarcie do klientów znajdujących się na każdym etapie procesu zakupowego. Klient jasno zakomunikował, że oczekuje silnego uderzenia (w zasadzie nazwał to mocniej ;) ).
wzrost widoczności w wyszukiwarce
Przed SEOgroup zostało postawione wymagające zadanie – zapewnić marce eButy.pl czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.pl oraz zintensyfikować sprzedaż wykorzystując do tego celu pełen wachlarz usług w postaci zaawansowanych działań SEO, PPC z udziałem Google AdWords oraz sieci reklamowej (Google AdSense, AdKontekst), a także SMO z wykorzystaniem Facebook Ads oraz Facebook Exchange (Retargeting).
Celem numer 1 był wzrost sprzedaży w sklepie o 100% w ciągu jednego roku od rozpoczęcia działań. Ponadto zwiększenie rozpoznawalności, widoczność i zaufania do marki w sieci.
Wzrost przychodu spółki w porównywalnych kwartałach
wzrost przychodów z bezpłatnych wyników wyszukiwania w 24 miesiące
wzrost przychodów z płatnych wyników wyszukiwania w 24 miesiące
Widoczność strony na poszczególne frazy w momencie rozpoczęcia działań
Widoczność strony na poszczególne frazy po 12 miesiącach
Zapewnienie maksymalnej widoczności w najbardziej prosprzedażowym kanale internetowym – wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Onet) poprzez pełną optymalizację witryny pod kątem SEO, a także rozpoczęcie link buildingu w oparciu o frazy core’owe oraz wszystkie frazy produktowe (long tail). Cały proces miał być wsparty kampanią w Google AdWords (linki sponsorowane, sieć reklamowa – w tym retargeting), a także kampanią w sieci Adkontekst również z wykorzystaniem retargetingu.
W ten sposób miało być zapewnione dotarcie do konsumentów będących na każdym etapie procesu zakupowego. Wszystkie wykonywane działania miały być maksymalnie zoptymalizowane pod kątem sprzedaży.
Wzrost przychodów generowanych z SEO i PPC
Wzrost ruchu generowanego z SEO i PPC
Account Director