Hanami 花見
Hanami to rytuał oglądania kwiatów wiśni w Japonii (ale i poza nią). Kwitnięcie wiśni rozpoczyna się pod koniec lutego i trwa do maja, w zależności od gatunku kwiatu wiśni oraz regionu, w którym występuje. Pierwsze kwitnienie ma miejsce na wyspie Okinawa, a jedne z ostatnich na wyspie Hokkaido. Samo kwitnienie trwa od jednego do dwóch tygodni i cieszy się dużą popularnością – jest szumnie relacjonowane przez media oraz wyczekiwane przez Japończyków.
Tradycja Hanami ma już kilkaset lat i wciąż jest bardzo żywa, czemu nie można się dziwić, ponieważ kwiaty wiśni są jednym z kulturowych symboli Japonii. W dzisiejszych czasach przyciąga tłumy ludzi do parków, którzy urządzają zabawy nie tylko w dzień, ale i w nocy. Sezon kwitnienia wiśni zachęca też do spożywania tradycyjnych japońskich potraw i picia sake. W sklepach pojawiają się limitowane kolekcje wielu produktów, nie tylko jedzenia i picia, ale też kosmetyków czy akcesoriów.
Zwyczaj oglądania kwiatów wiśni rozprzestrzenił się po świecie i teraz jest obecny również w Stanach, Korei, Chinach czy Kanadzie.
Dzielimy się naszym doświadczeniem i przejmujemy rolę aktywnego przewodnika naszych klientów po dynamicznie zmieniającym się marketingu internetowym. SEOgroup od 2008 roku zwiększa przychody sklepom i markom na całym świecie z wykorzystaniem marketingu internetowego opartego na dwóch filarach usług: SEO360®, którą świadczymy jako pierwsi i jedyni w Europie oraz na Performance Marketingu. W swojej codziennej pracy odwołujemy się do filozofii Kaizen カイゼン i Kendo 剣道, zatem nigdy się nie poddajemy i codziennie udoskonalamy jakość naszych usług, aby zapewniać maksymalnie skuteczne rozwiązania, co potwierdzają nasi Klienci, którzy wielokrotnie dzięki tej pracy uzyskują wzrost sprzedaży czy generowanych leadów na poziomie kilkuset procent i więcej.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!