Pozycjonowanie stron Gdynia – Trójmiasto
Trudno jest zarządzać biznesem, który nie przynosi spodziewanych zysków. Brak nowych zleceń, spadająca liczba sprzedanych produktów i małe zainteresowanie marką mogą mieć swoje podłoże w źle prosperującej stronie internetowej. Najczęściej problem dotyka serwisów, które nie przykładają uwagi do pozycjonowania – a więc działań mających na celu polepszenie pozycji oraz widoczności strony internetowej w wyszukiwarce.
Działając w dziedzinie marketingu internetowego od lat takumi 匠 SEOgroup wiedzą, w jaki sposób pozycjonować każdy rodzaj strony internetowej – niezależnie od tego, czy chodzi o stronę firmową, klasyczny one page, blog, program internetowy, konkretny artykuł czy też sklep internetowy – mają oni swoje techniki, dzięki którym sprawiają, że statystyki odwiedzin witryn stale rosną, a pozycja we wiodącej w Polsce wyszukiwarce Google oraz w najpopularniejszych wyszukiwarkach w innych krajach osiąga szczyty.
Cała tajemnica pozycjonowania tkwi w ścisłej korelacji wielu różnych czynników SEO – tak jak kwiat japońskiej wiśni nigdy nie rozkwitnie bez odpowiedniego światła oraz warunków przyrodniczych, tak Twoja strona internetowa nigdy nie pojawi się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google bez odpowiedniej optymalizacji oraz działań opartych na Link Buildingu. Podobnie jak drzewo wiśni Twoja strona potrzebuje czasu na to, by urosnąć do najwyższych pozycji w wyszukiwarce. A najlepszym ogrodnikiem będzie w tym wypadku doświadczony ekspert SEO, który może poszczycić się ogromną wiedzą i umiejętnościami.
Usługi z zakresu pozycjonowania stron internetowych, jakie proponujemy, stoją na najwyższym poziomie. Opierają się na licznych analizach widoczności, użyteczności, pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych i wielu innych działaniach z wykorzystaniem najlepszych narzędzi. Jesteśmy gotowi prowadzić walkę o Twoje pozycje zarówno na skalę lokalną, jak i globalną. Wybór którejś z nich będzie uzależniony od rodzaju biznesu, jaki prowadzisz.
Jesteśmy przekonani, że wyniki i pozycje każdej strony można podnieść za pomocą mądrej i skutecznej pracy. Usługa pozycjonowania SEOgroup to przykład filozofii kendo 剣道 – nawet gdy to trudne, poprawimy wyniki Twojej strony!
Sprawdź ofertę pakietów SEO: https://www.seogroup.pl/oferta-pakietow-seo/
Skorzystaj z naszej oferty
+48 733 232 320
office@seogroup.pl
Pozycjonowanie stron – definicja
Pozycjonowanie jest zespołem działań służących zwiększeniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Celem jest zdobycie jak najwyższego miejsca w wynikach wyszukiwania, obejmując wybrane frazy istotne dla biznesu jaki prowadzimy. Dobra pozycja w oczywisty sposób przekłada się na łatwiejsze odnalezienie naszej witryny przez potencjalnych Klientów, a w dalszej perspektywie czasowej na konwersję. Pozycjonowanie stron jest jednym z najważniejszych elementów marketingu internetowego.
Warto tu także nadmienić, że w Polsce, inaczej niż w innych krajach, przyjęło się rozdzielać pojęcia pozycjonowania i SEO. Dokładniejsze różnice między nimi omówimy w dalszej części artykułu.
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Ujmując to skrótowo: pozycjonowanie polega na dostosowaniu witryny do potrzeb algorytmów wyszukiwarek oraz do sposobu analizy treści na stronie. Kluczowym elementem jest także udzielenie jak najlepszej odpowiedzi na zadane w wyszukiwarce pytanie. Najwyższe pozycje w SERP (Search Engine Results Page, wyniki wyszukiwania) uzyskuje się prowadząc konsekwentne działania optymalizacyjne na naszej stronie internetowej.
Co zyskamy dzięki pozycjonowaniu strony?
Odpowiedź jaka nasuwa się jako pierwsza, to pozyskanie organicznego ruchu na naszą stronę internetową oraz konwersji. Sprowadza się to do faktu, że osoby wpisujące konkretne frazy w wyszukiwarkę chcą zdobyć informacje na dany temat, dokonać zakupu produktu lub skorzystać z usługi. Mają więc intencję, którą nasza strona może zrealizować. Precyzyjna odpowiedź na potrzebę użytkownika może okazać się dobrej jakości ruchem z wyszukiwarki, który skonwertuje. Dzięki temu budujemy również większą rozpoznawalność swojej marki.
Czy mogę sam wypozycjonować swoją stronę internetową?
Tak, ale to wymaga ogromnego nakładu czasu i pracy. Poza tym wyniki nie są natychmiastowe, więc bardzo łatwo się zniechęcić.
Czy opłaca się zainwestować w SEO i pozycjonowanie strony?
Jak najbardziej tak. Oczywiście jest to zależne od branży, w jakiej twoja witryna funkcjonuje, jednakże zazwyczaj jest to bardzo opłacalne. Wzrostu ruchu na stronie, a następnie konwersji, może znacząco wpłynąć na zyski każdej firmy. Poza tym marketing internetowy to wciąż niewydrążona żyła złota.
Czy mogę przerwać pozycjonowanie strony i wrócić do tego za jakiś czas?
Tak. Ale to może bardzo negatywnie wpłynąć na wynik twojej strony – możesz nawet wrócić do pozycji startowej. Pozycjonowanie i SEO to proces, a nie jednorazowa usługa – aby było skutecznie, należy działać cały czas.
Czy są jakieś zalety SEO poza wysoką pozycją mojej strony w wyszukiwarce?
Tak. To niewątpliwie budowanie wiarygodnej marki, stworzenie wizerunku eksperta w branży (np. dzięki wysokojakościowym tekstom oraz odpowiednim UX), wzrost liczby osób odwiedzających twoją stronę internetową oraz większa i bardziej wartościowa konwersja.
Jakie słowa kluczowe wybrać?
Te najbardziej popularne dla twojej branży. Mogą to być frazy brandowe (np. nazwa firmy), ogólne (określające czym się firma zajmuje), długie ogony (z ang. long tail, czyli złożone ciągi słów) lub lokalizacyjne (np. Warszawa lub Poland).