SEOgroup na AI & Big Data Congress w Warszawie
Właśnie zakończyła się debata dotycząca Digital Marketingu podczas AI & Big Data Congress, poruszająca między innymi takie zagadnienia jak: czy w treściach cyfrowych liczy się jakość czy ilość? Jak tworzyć skuteczny e-mail marketing? Czym grozi unikanie pozycjonowanie i SEO? ? W debacie udział wzięli: Grzegorz Kiszluk (Brief.pl), Jarosław Góra (Deep.BI), Michał Herok (SEOgroup), Kalina Janicka (Clear Channel Poland), Dariusz Piekarski (SARE).
Dzielimy się naszym doświadczeniem i przejmujemy rolę aktywnego przewodnika naszych klientów po dynamicznie zmieniającym się marketingu internetowym. SEOgroup od 2008 roku zwiększa przychody sklepom i markom na całym świecie z wykorzystaniem marketingu internetowego opartego na dwóch filarach usług: SEO360®, którą świadczymy jako pierwsi i jedyni w Europie oraz na Performance Marketingu. W swojej codziennej pracy odwołujemy się do filozofii Kaizen カイゼン i Kendo 剣道, zatem nigdy się nie poddajemy i codziennie udoskonalamy jakość naszych usług, aby zapewniać maksymalnie skuteczne rozwiązania, co potwierdzają nasi Klienci, którzy wielokrotnie dzięki tej pracy uzyskują wzrost sprzedaży czy generowanych leadów na poziomie kilkuset procent i więcej.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!