GDN

Google Display Network to sieć reklamowa, która umożliwia reklamodawcom publikowanie płatnych treści promocyjnych na witrynach, które uczestniczą w programie Google Adsense. Szacuje się, że liczba stron, na których wyświetlane są reklamy w GDN, przekracza obecnie 2 miliony. Fakt ten sprawia, że decydując się na umieszczanie swoich reklam za pośrednictwem Google, dotrzeć można do naprawdę szerokiego grona odbiorców.

Reklamowanie w tej sieci reklamowej wyróżnia się kilkoma zaletami. Po pierwsze: reklamy mogą celować w konkretne grupy docelowe. Dzieje się tak dzięki możliwości konkretnego kierowania:

  • na frazy kluczowe,
  • na miejsca docelowe (użytkowników wchodzących na konkretne witryny),
  • według tematyki stron lub zainteresowań,
  • demograficznego,

Kolejna zaleta GDN to dostępność różnych formatów reklam, w których reklamodawca może swobodnie wybierać. Mowa tu przede wszystkim o treściach w formie:

  • banerów graficznych,
  • tekstów reklamowych,
  • wideo.
Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *