Zakończony rebranding. Nowa strona SEOgroup

Miecz Hattori Hanzo

? BOOM

Ostatnie 3 miesiące spędziliśmy nad stworzeniem nowego konceptu komunikacji marki SEOgroup. Jest nam niezwykle miło poinformować, że dopełniliśmy proces przekształcenia w spółkę akcyjną poprzez zakończony właśnie rebranding i uruchomienie nowej strony internetowej agencji, która w całości oddaje to kim jesteśmy jako marka. Odwołujemy się do japońskiego etosu ?? – filozofii, ideałów, przywiązania do detalu, kodeksu postępowania i kultury. Działamy w zgodzie z filozofią kaizen (カイゼ), jesteśmy inspirowani mistrzostwem Takumi 匠 ?

SEOgroup od 2008 roku dostarcza nieprzerwanie dla swoich Klientów najbardziej skuteczne i technologicznie zaawansowane rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Przez ten czas zrealizowanych zostało kilkaset projektów dla Klientów różnej wielkości w Polsce i zagranicą. W procesie tym od zawsze koncentrujemy się na dostarczaniu wartości dla Klientów w postaci jakościowych działań oraz ponadstandardowej obsługi. Można powiedzieć, że SEOgroup to technologiczny Shinkansen 新幹線 marketingu internetowego!

Zaczynaliśmy od jednoosobowej działalności gospodarczej i słynnego “niebieskiego samolociku” w logo, by w kolejnych latach sukcesywnie w organiczny sposób się rozwijać, zwiększając zatrudnienie, a także oczywiście satysfakcję Klientów z efektów prowadzonych przez nas projektów. Ponadto otworzyliśmy kolejne biura poza gdyńską centralą. Wpierw w Warszawie, a następnie w Londynie.

W roku 2018 przypadła 10. rocznica powstania SEOgroup. Rok ten jest dla nas przełomowym również pod innym względem, gdyż 7 lutego przekształciliśmy się w spółkę akcyjną (SEOgroup Interactive SA), czego konsekwencją były poważne zmiany wewnętrzne w organizacji: zmiana kultury firmy, procesów zachodzących w agencji, powołaliśmy do życia profesjonalną Radę Nadzorczą, a także pozostałe organy spółki i szereg innych istotnych czynników. Zwieńczeniem tego całego, wielomiesięcznego przekształcenia jest pełny rebranding SEOgroup ze zmianą logo na czele, które jest spójne w całości z system wartości, który wyznajemy od samego początku istnienia, a który przez lata dojrzewał do tego, aby mógł być w całości wyeksponowany, zataczając tym samym koło niczym idealna japońska mandala 曼荼羅.

Zarząd spółki chciałby podziękować wszystkim osobom z Dream Teamu, które były w ten proces zaangażowanie, w szczególności: Agacie Wojtynie, Wojciechowi Władzińskiemu, Aleksandrowi Dubasowi, Annie Mazur, Michałowi Karolakowi, a także Rafałowi Malko i marce Whizbrand z Marcinem Więckowskim na czele (nota bene członkiem Rady Nadzorczej SEOgroup Interactive SA), bez której wizja ta na pewno by się nie spełniła.

W ciągu 2 najbliższych tygodni zostanie uruchomiona angielska wersja strony, a w najbliższym czasie proces rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe materiały, które wykorzystujemy w komunikacji naszej marki.

Nie przedłużając serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą nową stroną!

Oceń
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *