Call to action

Call to action (wezwanie do działania) to forma słowna sugerująca odbiorcy wykonanie konkretnej czynności. Przykładami zwrotów call to action mogą być: kliknij, sprawdź, zobacz, kup, pobierz. Tego typu słowa wykorzystywane są przede wszystkim przez dostawców reklamy internetowej, a więc w reklamach tekstowych, graficznych czy w kampaniach mailingowych.

Jak dowodzą liczne analizy i badania, zamieszczanie w reklamach wezwań do działania skutecznie poprawia ich klikalność, co bezpośrednio przekłada się na liczbę konwersji. Warto wiedzieć, że każdy zwrot call to action powinien zostać wyróżniony w taki sposób, by użytkownik nie miał wątpliwości, że może w niego kliknąć.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *