Szansa dla e-commerce – dlaczego to dobry czas, żeby zainwestować w marketing internetowy?

E-commerce to branża, przed którą otworzyły się nowe możliwości. Poniżej prezentujemy kilka sposobów jak optymalnie wykorzystać obecny czas, żeby jak najlepiej wpłynął na kondycję Twojej witryny. Wskazujemy opcje jakie ma do…

Czyja to domena? Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny internetowej?

Co to jest domena? Domena internetowa to cześć adresu internetowego, który może wpisać użytkownik w przeglądarce, aby przejść na stronę internetową. Jest to nazwa, którą można przetłumaczyć na adres IP i za pomocą serwerów…

Skuteczne tytułowanie treści – czyli czym jest clickbait?

Niech pierwszy rzuci kamień ten, kto nigdy nie dał się złapać clickbaitowej manipulacji. Nie musząc robić uników pomiędzy ciskanymi w moim kierunku geologicznymi dobrami naszej planety, już na samym początku muszę podkreślić,…

Czym kierować się podczas wyboru agencji do obsługi działań marketingowych w Internecie?

Tytułowe pytanie jest jednym z tych, które wyjątkowo często padają z ust osób zainteresowanych współpracą w zakresie marketingu internetowego. Wydaje się ono dość mocno uzasadnione, zważywszy na fakt, że w obecnych czasach działania…

Jak dodać stronę do Google – sposoby na indeksację

Stworzenie nowej strony internetowej to dopiero pierwszy, lecz niezbędny krok, który trzeba wykonać, aby liczyć na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google. Aby serwis był widoczny musi on przede wszystkim zostać zaindeksowany -…

Domyślne ustawienia kampanii Google Ads, które mogą obniżać jej skuteczność

Kampanie reklamowe prowadzone w Google Ads mogą dać firmie duże korzyści dzięki pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych jej ofertą. Z roku na rok jednak, ze względu na ilość wprowadzanych zmian w systemie, tworzenie dobrze działających…
witryna zabezpieczona certyfikatem ssl

Darmowy certyfikat SSL Flexible od Cloudflare dla WordPress i nie tylko

Od jakiegoś czasu jednym z czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce Google, jest obecność w witrynie wdrożonego certyfikatu SSL. Upragnioną „zieloną kłódkę” możemy zdobyć na kilka możliwych sposobów. Oczywiście…

Czy atrakcyjność wizualna naszej strony internetowej ma wpływ na konwersję?

Czy potrafisz wyobrazić sobie Internet bez zdjęć? Dobrze wykonana grafika, ciekawe animacje czy wideo sprawi, że nasza strona internetowa w dzisiejszym natężeniu komunikatów w Internecie ma szansę przyciągnąć uwagę Klienta i zostać…

5 kroków do poprawnego targetowania reklam

Współczesny statystyczny Kowalski dziennie styka się z blisko 5000 komunikatów reklamowych. Plakaty, billboardy, reklamy wideo i tekstowe, smsy, e-maile z kolejnymi ofertami zachęcającymi nas do zakupu – tak wygląda dzień przeciętnego…

Account Manager – forward manager czy człowiek orkiestra?

Account Manager to zawód, o którym raczej nie marzy się w dzieciństwie i którego istotę trzeba tłumaczyć własnej mamie zazwyczaj więcej niż raz… „Jesteś Account Managerem? To co Ty właściwie robisz w pracy?” – każdy Account…

Monitorowanie opinii o marce w sieci – dlaczego warto?

Marketing internetowy na przestrzeni lat mocno się rozrósł, wytwarzając w swoim obrębie różnorodne dziedziny i metody reklamowe. Formy te różnią się od siebie celem, typem działań oraz efektami i skutkami. Jednym z najmniej inwazyjnych,…

Czym jest Accelerated Mobile Pages? AMP w praktyce

Google od kilku lat sygnalizuje twórcom oraz właścicielom stron internetowych, że szybkość działania strony to czynnik, na który powinni zwrócić szczególną uwagę. Najbardziej istotne jest to na urządzeniach mobilnych gdzie szybkość…
Telefon z logotypem Instagrama

Instagram jako narzędzie do kreatywnego przedstawienia biznesu

Instagram to platforma społecznościowa, która powstała w 2010 roku. Jej potencjał został szybko dostrzeżony przez Facebooka, który kupił ją w 2012 roku za 1 miliard dolarów. Instagram to okno na świat, w którym użytkownicy dzielą…
Logotyp LinkedIn

Rekrutacja 2.0 – Profesjonalny profil na LinkedIn

W dobie cyfryzacji, gdzie nawiązywanie znajomości, robienie zakupów, a nawet rozrywka, praca i edukacja zostały przeniesione do wirtualnego świata, nasze profile w Social Mediach są pewnego rodzaju wizytówkami. Nie ograniczamy się…

Jak poprawić widoczność firmowej strony www w wyszukiwarce Google?

Google jest jednym z bardziej istotnych źródeł pozyskiwania ruchu na strony internetowe na świecie – w Polsce korzysta z niego aż 95% internautów. Dzięki wyszukiwarce możemy sprowadzić użytkowników poprzez formy płatne (Google…
SEOgroup-polecaja-nas

Takumi z SEOgroup na liście największych agencji SEO w Polsce!

Blog marketingowy widoczni.com opublikował badania, przeprowadzone na podstawie 121 profili biznesowych, gdzie wyszczególnił 38 wiodących agencji marketingowych działających w Polsce i poza granicami kraju, których flagową usługą…
3 nagłówek w reklamach tekstowych Google Ads

3 nagłówek w reklamach tekstowych Google Ads

Wraz z nowym panelem Google Ads reklamodawcy napotykają na kolejne nowe funkcjonalności. Jedną z nich, bez wątpienia jest przeobrażenie reklam tekstowych w postaci dodatkowego trzeciego nagłówka, drugiego tekstu reklamowego i zwiększenia…
Pozycjonowanie i SEO

Czy pozycjonowanie stron i SEO to te same pojęcia?

SEO i pozycjonowanie to pojęcia, które krążą w sferze marketingowych pojęć już od wielu lat. Przez niektóre osoby używane są zamiennie i używane są przez nie jako synonimy. W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na…