Szansa dla e-commerce – dlaczego to dobry czas, żeby zainwestować w marketing internetowy?
Artykuły
E-commerce to branża, przed którą otworzyły się nowe możliwości. Poniżej prezentujemy kilka sposobów jak optymalnie wykorzystać obecny czas, żeby jak najlepiej wpłynął na kondycję Twojej witryny. Wskazujemy opcje jakie ma do…
PLA vs DSA: Przeczytaj, zanim zdecydujesz który typ kampanii wybierzesz do reklamy sklepu online
ArtykułyCzyja to domena? Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny internetowej?
ArtykułyCo to jest domena?
Domena internetowa to cześć adresu internetowego, który może wpisać użytkownik w przeglądarce, aby przejść na stronę internetową. Jest to nazwa, którą można przetłumaczyć na adres IP i za pomocą serwerów…
Skuteczne tytułowanie treści – czyli czym jest clickbait?
Artykuły
Niech pierwszy rzuci kamień ten, kto nigdy nie dał się złapać clickbaitowej manipulacji. Nie musząc robić uników pomiędzy ciskanymi w moim kierunku geologicznymi dobrami naszej planety, już na samym początku muszę podkreślić,…
Czym kierować się podczas wyboru agencji do obsługi działań marketingowych w Internecie?
ArtykułyTytułowe pytanie jest jednym z tych, które wyjątkowo często padają z ust osób zainteresowanych współpracą w zakresie marketingu internetowego. Wydaje się ono dość mocno uzasadnione, zważywszy na fakt, że w obecnych czasach działania…
Jak dodać stronę do Google – sposoby na indeksację
ArtykułyStworzenie nowej strony internetowej to dopiero pierwszy, lecz niezbędny krok, który trzeba wykonać, aby liczyć na pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google. Aby serwis był widoczny musi on przede wszystkim zostać zaindeksowany -…
Domyślne ustawienia kampanii Google Ads, które mogą obniżać jej skuteczność
ArtykułyKampanie reklamowe prowadzone w Google Ads mogą dać firmie duże korzyści dzięki pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych jej ofertą. Z roku na rok jednak, ze względu na ilość wprowadzanych zmian w systemie, tworzenie dobrze działających…
Darmowy certyfikat SSL Flexible od Cloudflare dla WordPress i nie tylko
ArtykułyOd jakiegoś czasu jednym z czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce Google, jest obecność w witrynie wdrożonego certyfikatu SSL. Upragnioną „zieloną kłódkę” możemy zdobyć na kilka możliwych sposobów.
Oczywiście…
Czy atrakcyjność wizualna naszej strony internetowej ma wpływ na konwersję?
ArtykułyCzy potrafisz wyobrazić sobie Internet bez zdjęć? Dobrze wykonana grafika, ciekawe animacje czy wideo sprawi, że nasza strona internetowa w dzisiejszym natężeniu komunikatów w Internecie ma szansę przyciągnąć uwagę Klienta i zostać…
5 kroków do poprawnego targetowania reklam
ArtykułyWspółczesny statystyczny Kowalski dziennie styka się z blisko 5000 komunikatów reklamowych. Plakaty, billboardy, reklamy wideo i tekstowe, smsy, e-maile z kolejnymi ofertami zachęcającymi nas do zakupu – tak wygląda dzień przeciętnego…
Account Manager – forward manager czy człowiek orkiestra?
ArtykułyAccount Manager to zawód, o którym raczej nie marzy się w dzieciństwie i którego istotę trzeba tłumaczyć własnej mamie zazwyczaj więcej niż raz… „Jesteś Account Managerem? To co Ty właściwie robisz w pracy?” – każdy Account…
Monitorowanie opinii o marce w sieci – dlaczego warto?
Artykuły
Marketing internetowy na przestrzeni lat mocno się rozrósł, wytwarzając w swoim obrębie różnorodne dziedziny i metody reklamowe. Formy te różnią się od siebie celem, typem działań oraz efektami i skutkami. Jednym z najmniej inwazyjnych,…
Czym jest Accelerated Mobile Pages? AMP w praktyce
ArtykułyGoogle od kilku lat sygnalizuje twórcom oraz właścicielom stron internetowych, że szybkość działania strony to czynnik, na który powinni zwrócić szczególną uwagę. Najbardziej istotne jest to na urządzeniach mobilnych gdzie szybkość…
Instagram jako narzędzie do kreatywnego przedstawienia biznesu
Artykuły
Instagram to platforma społecznościowa, która powstała w 2010 roku. Jej potencjał został szybko dostrzeżony przez Facebooka, który kupił ją w 2012 roku za 1 miliard dolarów. Instagram to okno na świat, w którym użytkownicy dzielą…
Rekrutacja 2.0 – Profesjonalny profil na LinkedIn
Artykuły
W dobie cyfryzacji, gdzie nawiązywanie znajomości, robienie zakupów, a nawet rozrywka, praca i edukacja zostały przeniesione do wirtualnego świata, nasze profile w Social Mediach są pewnego rodzaju wizytówkami. Nie ograniczamy się…
Jak poprawić widoczność firmowej strony www w wyszukiwarce Google?
ArtykułyGoogle jest jednym z bardziej istotnych źródeł pozyskiwania ruchu na strony internetowe na świecie – w Polsce korzysta z niego aż 95% internautów. Dzięki wyszukiwarce możemy sprowadzić użytkowników poprzez formy płatne (Google…
Takumi z SEOgroup na liście największych agencji SEO w Polsce!
Artykuły
Blog marketingowy widoczni.com opublikował badania, przeprowadzone na podstawie 121 profili biznesowych, gdzie wyszczególnił 38 wiodących agencji marketingowych działających w Polsce i poza granicami kraju, których flagową usługą…
3 nagłówek w reklamach tekstowych Google Ads
ArtykułyWraz z nowym panelem Google Ads reklamodawcy napotykają na kolejne nowe funkcjonalności. Jedną z nich, bez wątpienia jest przeobrażenie reklam tekstowych w postaci dodatkowego trzeciego nagłówka, drugiego tekstu reklamowego i zwiększenia…
Czy pozycjonowanie stron i SEO to te same pojęcia?
ArtykułySEO i pozycjonowanie to pojęcia, które krążą w sferze marketingowych pojęć już od wielu lat. Przez niektóre osoby używane są zamiennie i używane są przez nie jako synonimy. W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na…