Strategia Omnichannel w e-commerce – co to jest i jak pomoże dla Twojego biznesu?

,
Czym jest strategia omnichannel w e-commerce i dlaczego warto ją wdrożyć? Dzisiejszy artykuł napisaliśmy, aby kompleksowo wyjaśnić znaczenie implementacji strategii wielokanałowej w sklepach internetowych. Z tego artykułu dowiesz…

Jak stworzyć buyer personę? – 5 prostych kroków do sukcesu Twojego e-commerce!

,
Jak stworzyć buyer personę? To pytanie zadają najczęściej właściciele sklepów internetowych, którzy chcą zacząć sprzedawać więcej. Jeżeli należysz do tego sektora przedsiębiorców i chcesz pozyskiwać wyłącznie stałych i…

Lejek zakupowy – dlaczego warto o niego zadbać?

,
Jednym z kluczowych narzędzi, które pomogą osiągnąć sukces biznesowy w niemal każdym sektorze (w tym również e-commerce) jest lejek zakupowy. Ten koncept marketingowy odgrywa istotną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów…

Jak monitorować sprzedaż w Internecie – narzędzia?

,
Monitorowanie i analiza sprzedaży to kluczowe elementy prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwiają one śledzenie trendów, optymalizację strategii marketingowych oraz identyfikowanie obszarów do poprawy. Monitorowanie sprzedaży umożliwia…

Co wpływa na sukces e-commerce – 10 kluczowych czynników!

,
Jakie czynniki wpływają na sukces e-commerce? W jaki sposób można stworzyć dobry sklep internetowy, który będzie przynosił zyski dla Twojej firmy? Jeżeli interesuje Cię ta tematyka, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Przedstawiamy…

Jak pozyskiwać nowych klientów przez internet? 8 najbardziej skutecznych sposobów

,
Pozyskiwanie nowych klientów to kluczowe, ale i niełatwe zadanie podczas prowadzenia biznesu. Przedsiębiorcy bardzo często zastanawiają się, w jaki sposób najskuteczniej poszukiwać nowych odbiorców w sieci. Pozyskiwanie nowych klientów…

Najpopularniejsze platformy e-commerce – ranking CMS

,
Od 2013 do 2022 roku liczba sklepów internetowych zakładanych każdego roku w Polsce wzrosła prawie 3-krotnie. Oznacza to, że sektor e-commerce na przestrzeni lat staje się coraz bardziej popularny pod kątem sprzedażowym. Jeżeli chcesz…

Która wyszukiwarka internetowa jest najpopularniejsza [RANKING]?

,
Wyszukiwarki internetowe to narzędzia, które od lat ułatwiają nam przeglądanie internetu. Za ich pomocą możemy znaleźć informacje na każdy temat, szukać produktów i obrazków czy przeglądać mapy. Jednak która z nich  jest najpopularniejsza?  Najpopularniejsza…

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym e-commerce?

,
Szacuje się, że do 2026 r. wartość rynku e-commerce przekroczy 8,1 miliarda dolarów. Statystyki te pokazują, jak bardzo konkurencyjna jest branża szeroko pojętej sprzedaży internetowej. To doskonały dowód na ogromną wartość sektora…

Agencja marketingowa – czym się zajmuje i jak skutecznie z nią współpracować?

,
Dla wielu firm, zwłaszcza tych mniejszych, współpraca z agencją marketingową wciąż pozostaje zagadką.  Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym właściwie zajmuje się agencja marketingowa, jak skutecznie z nią współpracować, jakie…

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje?

,
Influencer, to osoba działająca w mediach społecznościowych, która w pewien sposób zyskała popularność i zgromadziła wokół siebie grupę odbiorców. Influencerzy mają możliwość wykorzystywania swojej pozycji w internecie w celu…

Cele marketingowe – definicja i przykłady

,
Cele marketingowe to konkretne, mierzalne, określone w czasie oraz możliwe do osiągnięcia założenia, które przynoszą zysk naszemu biznesowi. Są one niezbędne do stworzenia dobrego planu i strategii - odgrywają kluczową rolę w marketingu.…

Cykl życia produktu w marketingu – czym jest? Przykłady

,
Jeżeli wprowadzasz nowy produkt na rynek lub chcesz zbadać na jakim etapie Cyklu jest Twój produkt – ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dlaczego warto badać cykl życia produktu? Z punktu widzenia sprzedaży, analiza cyklu życia…

Brand24 – co to jest?

, ,
W dzisiejszych czasach właściciele firm i sklepów internetowych muszą stale monitorować, jak ich wizerunek kształtuje się w sieci, oraz możliwie jak najszybciej reagować na wszelkie opinie klientów - zarówno te pozytywne, jak i negatywne.…

Jak założyć sklep internetowy i nie popełnić błędów – pułapki e-commerce?

,
E-commerce to doskonały sposób na biznes, jednak prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wieloma obowiązkami i zadaniami niespotykanymi w przypadku pozostałych stron internetowych. Warto pamiętać, że decyzje podjęte już na etapie…

CTA (Call to action) – co to jest? Przykłady

,
Zastanawiasz się jak zwiększyć skuteczność swoich reklam i podnieść współczynnik konwersji w sklepie internetowym? Jednym z szybkich i względnie prostych sposobów jest stosowanie odpowiedniego call to action, czyli „wezwania do…

ROI – co to jest?

,
Każdy przedsiębiorca prowadzący biznes (zwłaszcza e-commerce) powinien mierzyć, czy nakłady poniesione na inwestycje są opłacalne. Monitorując opłacalność inwestycji w prosty sposób można zmierzyć, czy budżet przeznaczony na…

Co to jest konwersja i jak zwiększyć jej współczynnik?

,
Konwersja jest ostatecznym celem każdej komercyjnej strony internetowej. W poniższym artykule przyjrzymy się więc jej dokładniej. Zdefiniujemy ją oraz zastanowimy się jak zwiększyć jej współczynnik tak, by uzyskiwać jak najwyższe…

Jak zaprojektować makietę strony internetowej zgodnie z zasadami UX?

,
Mówi się, że jeśli w dzisiejszych czasach kogoś nie ma w internecie, ten nie istnieje. Tym bardziej, jeśli mowa o firmie. Dlatego, jeśli chcesz zwiększyć swoje zyski i zdobyć wiernych klientów, musisz zainwestować w profesjonalną…