Kurs Google Ads – praktyczne szkolenie [certyfikat]

W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wyszukiwarki Google skorzystało ponad 92% użytkowników na świecie. W Polsce ten odsetek jest jeszcze większy i wynosi prawie 97%. Następną w kolejności wyszukiwarką jest Bing (od Microsoftu), który może pochwalić się nieco ponad 2% udziałem w rynku wyszukiwarek. Te kilka liczb w prosty sposób pokazują, dlaczego każdy kto chce zaistnieć w Internecie, musi być obecny i widoczny w Google. A najszybszą drogą do pokazania się światu w całym ekosystemie usług Google, jest skorzystanie z sieci reklamowej Google Ads (dawniej Google AdWords). Szkolenie Google Ads będące częścią Akademii SEOgroup wprowadza Cię w tajniki tego systemu i pozwolą lepiej zrozumieć zasady jego działania.

Sieć reklamowa Google Ads (dawniej Google Adwords) pozwala nam wyświetlać reklamy wtedy, gdy ktoś szuka tego, co możemy mu zaoferować. Wyświetlanie reklamy w odpowiednim momencie znacznie ułatwia zamianę użytkownika w Klienta. Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji. Dostarcza nam je na różnych urządzeniach i w różnej formie. Dzięki temu łatwiej jest osiągać wyniki, na których nam zależy. Możemy zwiększać liczbę wizyt na naszej stronie internetowej, uzyskiwać więcej połączeń telefonicznych lub zwiększać liczbę wizyt w naszym sklepie stacjonarnym, w naszej siedzibie. Kolejną ważną zaletą sieci wyszukiwania Google Ads jest elastyczność w kwestii doboru budżetu.

Google Ads może z powodzeniem działać przy niemal dowolnym budżecie. Można wstrzymać lub dostosować wydatki w dowolnym momencie. Elastyczność, która cechuje całą sieć reklamowy Google, przejawia się również w możliwości swobodnego wyboru zasięgu dla naszych reklam. Możemy reklamować się globalnie, w wybranym kraju lub nawet tylko w wybranym mieście. Ostatnim ważnym elementem, na który Google w ostatnim czasie mocno stawia, jest sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, które wspiera całą sieć Google Ads. Dzięki temu możemy korzystać z tzw. inteligentnych kampanii reklamowych Google Ads, które w dużej mierze są zautomatyzowane i nastawione na realizację założonych przez nas celów.

Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy późniejszy sukces kampanii Google Ads. Planując działania w sieci reklamowej w pierwszej kolejności musimy zastanowić się jakie słowa kluczowe nasi potencjalni Klienci wpisują w wyszukiwarce Google aby mieć styczność z naszymi produktami, czy usługami. Dbając o trafny dobór słów kluczowych od początku pod kampanie reklamowe wygenerujemy wartościowszy ruch i unikniemy przypadkowych wejść na stronę, przez które niepotrzebnie tracimy budżet. Tego jak dobierać słowa kluczowe dowiesz się na naszych szkoleniach.

Zapisz się na szkolenie: https://www.seogroup.pl/szkolenia/

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie Google Ads?

Szkolenia Google Ads w ramach Akademii SEOgroup są przeznaczone m.in. dla:

  • pracowników marketingu odpowiedzialnych za strategię obecności marek / produktów w Internecie
  • dyrektorów, prezesów, właścicieli firm chcących rozwijać swoje firmy poprzez narzędzia marketingu internetowego
  • specjalistów SEM realizującym aktywności marketingowe, sprzedażowe i w kanałach online

Nasze szkolenia na pewno będą odpowiednie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z siecią reklamową Google Ads. Ciekawe wątki i informacje znajdą tam również osoby odpowiedzialne za realizację działań związanych z marketingiem internetowym, digital marketingiem czy szeroko rozumianym SEM (search engine marketing). Właściciele sklepów internetowych oraz osoby odpowiedzialne za ich promocję to również naturalni odbiorcy wiedzy, którą można zdobyć uczestnicząc w szkolenia Akademii SEOgroup. Tak naprawdę w dzisiejszych czasach w każdej firmie powinna być przynajmniej jedna osoba, która ma przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego a dużą częścią tego obszaru są właśnie systemy reklamowe Google Ads. Zatem jeśli w Twojej firmie nie ma jeszcze nikogo, kto mógłby się pochwalić znajomość tego najpopularniejszego systemu reklamowego, najwyższy czas to zmienić.

Co zawierają w sobie szkolenia z Google Ads?

Idea jaka przyświecała nam w momencie tworzenia Akademii SEOgroup i szkoleń z Google Ads to praktyczna wartość przekazywanej wiedzy. Dlatego przygotowując program szkolenia z sieci reklamowej Google Ads skupiliśmy się na najważniejszych zagadnieniach, które pozwolą każdemu dobrze poznać ten system, zrozumieć zasady jego działania i podjąć efektywne działania w celu osiągania najlepszych możliwych rezultatów dla swojego biznesu. W programie szkoleń Google Ads znalazły się m.in.:

  • wstęp do reklamy (o podstawach Google Ads)
  • tworzenie i konfiguracja konta
  • tworzenie pierwszej kampanii w wyszukiwarce Google
  • optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads
  • raportowanie wyników w aspektach Google Ads

Szkolenia Google Ads w ramach Akademii SEOgroup są skonstruowane w ten sposób, aby możliwe dużo czasu poświęcić również na omawianie konkretnych przypadków i przykładów z życia. Trenerzy zawsze starają się dopasować omawiane zagadnienia i wątki do możliwości i oczekiwań grupy szkoleniowej. Dlatego każda edycja szkoleń jest niepowtarzalna. Akademia SEOgroup organizuje również kursy i szkolenia zamknięte, na zamówienie, dla dedykowanej grupy odbiorców. Wówczas ich program i zakres jest jeszcze mocniej dopasowany do uczestników.

Kolejnym ważnym elementów szkoleń Google Ads jest interakcja. Trenerzy doskonale zdają sobie sprawę z konieczności przekładania wiedzy teoretycznej na praktyczne przypadki, dlatego prowadzą zajęcia w sposób zachęcający do interakcji, do omawiania prawdziwych przykładów z życia, dotyczących firm lub branż interesujących dla uczestników szkoleń.
Kurs Google Ads w celu zapewnienia największej efektywności podzielone są na 90-minutowe bloki tematyczne. Pomiędzy blokami są przerwy kawowe oraz jedna dłuższa przerwa obiadowa. Kurs zawsze odbywa się w komfortowych warunkach zapewniających możliwość spokojnej i wydanej pracy i nauki.

Agenda szkoleń Google Ads - [kliknij aby powiększyć]

Agenda szkoleń Google Ads – [kliknij aby powiększyć]

Szkolenia stacjonarne czy on-line?

Kurs Google Ads organizowane w ramach Akademii SEOgroup, gdy tylko jest taka możliwość, są prowadzone w trybie stacjonarnym. Uczestników naszych szkoleń najczęściej zapraszamy do komfortowych przestrzeni willi Moje Orłowo – butikowego hotelu, który znajduje się nieopodal orłowskiego klifu – jednej z najpopularniejszych atrakcji Gdyni i całego Trójmiasta. Do dyspozycji uczestników jest komfortowa, klimatyzowana sala, w której odbywają się szkolenia a miłym dodatkiem jest możliwość zaczerpnięcia świeżego powietrza lub zjedzenia posiłku na dachu hotelu z widokiem na morze. Miejsca, w którym odbywają się szkolenia Google Ads, dba o zachowanie wszystkich standardów związanych z bezpieczeństwem i dezynfekcją tak, abyśmy wszyscy mogli czuć się komfortowo.

Nie da się jednak ukryć, że od dłuższego czasu wszyscy żyjemy w cieniu pandemii, dlatego istnieje również możliwość organizacji i przeprowadzenia szkoleń z Google Ads w trybie zdalnym.

Trenerzy, wykładowcy, osoby prowadzące

Specjalista Google Ads – Jakub Grabowski

Akademia SEOgroup od samego początku za cel postawiła sobie zapewnianie uczestnikom wartościowej wiedzy przekazywanej przez ludzi, którzy dobrze się znają na rzeczach, o których opowiadają. Innymi słowy – nasi trenerzy i wykładowcy to tylko i wyłącznie praktycy w danych dziedzinach. Szkolenia z Google Ads najczęściej prowadzą specjaliści performance marketingu związani z naszą firmą, którzy na co dzień pracują dla rozmaitych Klientów z wielu różnych branż. Ich szeroka wiedza i doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej praktyki oraz umiejętności komunikacyjne sprawiają, że uczestnicy szkoleń Google Ads zawsze wychodzą ze szkoleń zadowoleni z dużym zasobem nowej, praktycznej wiedzy, którą mogą od razu wykorzystać w swoich biznesach. Sieć reklamowa Google Ads zmienia się niemal bez przerwy, ewoluuje w różnych kierunkach, dlatego tak ważne jest, aby wiedzę na jego temat czerpać od osoby, która pracuje w nim na co dzień i jest na bieżąco ze zmianami, których jest bardzo dużo.

Akademia SEOgroup – praktyczna wiedza z wielu obszarów

W ramach Akademii SEOgroup przygotowaliśmy kurs i szkolenia nie tylko dotyczące sieci reklamowej Google Ads. Mamy pełną świadomość tego jak dużym obszarem jest marketing internetowy i jak wiele obszarów się w nim przenika, dlatego posiadamy w ofercie również kurs i szkolenia dotyczące SEO (potocznie zwane jako pozycjonowanie ), analityki internetowej (czyli tak jak w przypadku sieci wyszukiwania głównego narzędzia z tego obszaru, jakim posługuje się większość osób i firm działających w Internecie, czyli Google Analytics) w już wkrótce w naszej ofercie pojawią się również kurs i szkolenia z zakresu social mediów i ich płatnych systemów reklamowych, czyli Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads oraz narzędzi wykorzystywanych przez wielu marketerów i nie tylko, czyli np. Google Tag Manager. Warto również pamiętać o tym, że Akademia SEOgroup przygotowuje i prowadzi szkolenia i kursy zamknięte, dedykowane dla wybranych grup odbiorców. Wówczas ich program, czas i miejsce są ściśle dopasowane do Twoich oczekiwań i potrzeb.

Podsumowanie

Temat Google Ads w ramach Akademii SEOgroup to zastrzyk praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu systemu reklamowego, który dominuje na polskim i światowym rynku reklamy on-line. To źródło wiedzy o rozbudowanym i momentami skomplikowanym systemie, który daje swoim reklamodawcom szerokie możliwości jeśli chodzi o formę i zakres reklam emitowanych w Internecie. Kurs Google Ads prowadzony w trybie stacjonarnym, w komfortowych warunkach i pięknej okolicy, to bardzo dobra inwestycja w wiedzę i umiejętności, które niemal natychmiast można wykorzystać do prowadzenia efektywnych działań promujących Twój biznes w Internecie.

Uczestnictwo w szkoleniach Google Ads potwierdzone zostaje specjalnym certyfikatem oraz daje dodatkowe korzyści jak chociażby dostęp do zamkniętej grupy na FB, gdzie można dzielić się wiedzą i być w kontakcie z trenerami. Uczestnictwo w takim szkoleniu to również możliwość networkingu z innymi uczestnikami, wymiana wiedzy i doświadczeń z osobami z podobnych lub innych branż. To również możliwość ponownego odbycia tego samego szkolenia bezpłatnie w ciągu roku od jego ukończenia, gdyby zaistniała potrzeba ponownego zapoznania się z tym obszarem wiedzy.

Zapraszamy do zapisania się do szkoleń Akademii SEOgroup: https://www.seogroup.pl/szkolenia/

5/5 - (10 ocen)
2 komentarzy:
  1. Gdynia
    Gdynia says:

    Fajny, konkretny artykuł. Czytając go, człowiek wie o co chodzi, a jak da się zauważyć na podobnych blogach raczej nie jest to regułą. Myślę, że będę tu wchodzić częściej i mam przeczucie, że się nie zawiodę :)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *