SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO360®
      • Pozycjonowanie Polska
      • Pozycjonowanie Niemcy
      • Pozycjonowanie Francja
      • Pozycjonowanie Anglia
      • Pozycjonowanie Włochy
      • Pozycjonowanie Szwecja
      • Pozycjonowanie Norwegia
      • Inne kraje
    • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie Warszawa
      • Pozycjonowanie Gdańsk
      • Pozycjonowanie Gdynia
      • Pozycjonowanie Poznań
      • Pozycjonowanie Kraków
      • Pozycjonowanie Katowice
      • Pozycjonowanie Wrocław
      • Pozycjonowanie Łódź
      • Pozycjonowanie Szczecin
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Copywriting
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
      • Online Reputation Management
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Raifu sutairu / Lifestyle
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu Menu

Usługi

Audyt SEO/UX

Zanim przystąpimy do pracy nad wzmocnieniem wartości i pozycji Twojej strony internetowej, musimy należycie ją poznać. Przyczynią się do tego rzetelne audyty SEO oraz UX, dzięki którym możliwe będzie odnalezienie wszelkich nieprawidłowości i błędów, które do tej pory uniemożliwiały Twojej witrynie poprawne funkcjonowanie, a użytkownikom – poruszanie się po niej.

Wszelkie działania optymalizacyjne, jakie rozpoczniemy, musimy poprzedzić wykonaniem dokładnych badań nad pozycją Twojej strony, jej budową oraz strukturą. Aby jednak nasze działania były jeszcze bardziej wymierne, audyt SEO warto połączyć z audytem UX – a więc User Experience, który przyniesie nam szereg informacji na temat użyteczności Twojej strony dla jej odbiorców. Dzięki tak holistycznemu podejściu uzyskamy wiedzę z dwóch pól – stricte technicznego, jak i intuicyjnego, opartego na doświadczeniu człowieka.

Audyt SEO oraz UX dostępny w naszej ofercie zakłada szereg działań prowadzących do odkrycia przyczyn niskiej skuteczności Twojej strony internetowej oraz jej niezadowalających pozycji w wyszukiwarce Google, a ponadto użyteczności witryny oraz jej funkcji dla przeciętnego odwiedzającego ją użytkownika. W naszych audytach zawsze pozostajemy wierni japońskiej zasadzie skrupulatności i precyzyjności seimitsu 精密. To właśnie dzięki niej przeprowadziliśmy już wiele udanych badań i odnaleźliśmy sporo ukrytych błędów.

W praktyce audyty SEO i UX przyniosą konkretne informacje, dzięki którym łatwiejsze będzie przygotowanie całej strategii SEO (opartej na link buildingu, optymalizacji oraz pozycjonowaniu), a także usprawnienie działania strony pod kątem intuicyjności dla użytkownika – tak, by nie miał on najmniejszych problemów z wykonywaniem jakichkolwiek akcji na witrynie.

W kontekście przeprowadzania audytów SEO i UX mamy porażające doświadczenie, którego nie sposób nie docenić. W swojej pracy wykorzystujemy profesjonalne narzędzia analityczne, dzięki którym pozyskujemy wiele informacji na temat stron internetowych. Przekonaj się już dziś, że wykonanie skrupulatnego audytu SEO/UX jest dla mistrzów takumi 匠 SEOgroup zadaniem wartym zachodu!

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    © Copyright - SEOgroup
    • Facebook
    • Youtube
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Pinterest
    • Pozycjonowanie
    • Optymalizacja stron
    • E-commerce
    • Content marketing
    • WordPress
    • Audyt SEO
    • Kontakt
    • Mikrogranty
    • Polityka prywatności
    Scroll to top
    X
    Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego SEO, Ads, Analytics 4, Youtube, Linkedin.
    SPRAWDŹ