SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO 360 stopni
      • Optymalizacja SEO
      • Pozycjonowanie
      • Link building
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Marketing
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Buzz Marketing
      • Copywriting
    • Online Reputation Management
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu

Usługi

Audyt SEO/UX

Zanim przystąpimy do pracy nad wzmocnieniem wartości i pozycji Twojej strony internetowej, musimy należycie ją poznać. Przyczynią się do tego rzetelne audyty SEO oraz UX, dzięki którym możliwe będzie odnalezienie wszelkich nieprawidłowości i błędów, które do tej pory uniemożliwiały Twojej witrynie poprawne funkcjonowanie, a użytkownikom – poruszanie się po niej.

Wszelkie działania optymalizacyjne, jakie rozpoczniemy, musimy poprzedzić wykonaniem dokładnych badań nad pozycją Twojej strony, jej budową oraz strukturą. Aby jednak nasze działania były jeszcze bardziej wymierne, audyt SEO warto połączyć z audytem UX – a więc User Experience, który przyniesie nam szereg informacji na temat użyteczności Twojej strony dla jej odbiorców. Dzięki tak holistycznemu podejściu uzyskamy wiedzę z dwóch pól – stricte technicznego, jak i intuicyjnego, opartego na doświadczeniu człowieka.

Audyt SEO oraz UX dostępny w naszej ofercie zakłada szereg działań prowadzących do odkrycia przyczyn niskiej skuteczności Twojej strony internetowej oraz jej niezadowalających pozycji w wyszukiwarce Google, a ponadto użyteczności witryny oraz jej funkcji dla przeciętnego odwiedzającego ją użytkownika. W naszych audytach zawsze pozostajemy wierni japońskiej zasadzie skrupulatności i precyzyjności seimitsu 精密. To właśnie dzięki niej przeprowadziliśmy już wiele udanych badań i odnaleźliśmy sporo ukrytych błędów.

W praktyce audyty SEO i UX przyniosą konkretne informacje, dzięki którym łatwiejsze będzie przygotowanie całej strategii SEO (opartej na link buildingu, optymalizacji oraz pozycjonowaniu), a także usprawnienie działania strony pod kątem intuicyjności dla użytkownika – tak, by nie miał on najmniejszych problemów z wykonywaniem jakichkolwiek akcji na witrynie.

W kontekście przeprowadzania audytów SEO i UX mamy porażające doświadczenie, którego nie sposób nie docenić. W swojej pracy wykorzystujemy profesjonalne narzędzia analityczne, dzięki którym pozyskujemy wiele informacji na temat stron internetowych. Przekonaj się już dziś, że wykonanie skrupulatnego audytu SEO/UX jest dla mistrzów takumi 匠 SEOgroup zadaniem wartym zachodu!

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO jest analizą, którą przeprowadza się w celu określenia stopnia jej dostosowania do wymogów wyszukiwarek. W praktyce na polskim rynku przeprowadza się go głównie z uwzględnieniem wymagań Google. W trakcie przeprowadzania audytu specjalista przygotowuje dokument, który następnie powinien posłużyć jako instrukcja do wdrożenia niezbędnych zaleceń mających na celu poprawę stanu witryny i zoptymalizowanie jej według odpowiednich standardów.

Kiedy wykonać audyt?

Tak naprawdę audyt SEO można wykonać na każdym etapie istnienia strony internetowej. W zależności od momentu, w którym zdecydujemy się zlecić tego typu usługę mogą jednak występować różne trudności z wdrożeniem zaleceń z dokumentu. Można wyróżnić jednak kilka typowych sytuacji kiedy klient decyduje się na zlecenie analizy strony w celu jej lepszej optymalizacji:

– tworzenie strony internetowej

– ocena istniejącej witryny

– ocena pracy agencji SEO

Ile kosztuje audyt SEO?

Cena audytu strony internetowej jest zależna przede wszystkim od jej wielkości i stopnia skomplikowania. Inaczej wykonuje się audyt dla małej strony informacyjnej, a inaczej dla dużych serwisów. Cena rzetelnego audytu rozpoczyna się od kilku tysięcy złotych wzwyż w zależności od wielkości badanej strony.

Co należy ustalić przed wprowadzeniem audytu?

Zakres audytu powinien być jasno określony na umowie, którą podpisuje się z agencją SEO. Poszczególne elementy powinny zostać ustalone przed przystąpieniem do jej realizacji. W dużej mierze należy zaufać firmie wykonującej usługę, ponieważ jako specjaliści powinni najlepiej wiedzieć co należy sprawdzić.

Czy powinienem wykonać audyt dla swojej witryny?

Na to pytanie najlepiej odpowie specjalista SEO po indywidualnej analizie Twojej strony. Często już na pierwszy rzut oka można ocenić sensowność przeprowadzenia audytu. Jeśli zastanawiasz się czy w Twoim przypadku będzie to zasadne, to zachęcamy do kontaktu z SEOgroup.

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

  • SEO 360 stopni
    • Optymalizacja SEO
    • Pozycjonowanie
    • Link building
  • Performance Marketing
    • Google Ads
    • Google Display Network
    • Remarketing (retargeting)
    • Zakupy Google
    • Bing/Yahoo Network
    • Yandex Direct
    • Kampanie wideo
    • Programmatic
  • Social Marketing
  • Social Ads
    • Facebook Ads
    • Instagram Ads
    • Twitter Ads
    • LinkedIn Ads
  • Content
    • Content Marketing
    • Influencer Marketing
    • Buzz Marketing
    • Copywriting
  • Online Reputation Management
  • Audyty i Consulting
    • Audyt SEO/UX
    • Audyt PPC/Google Ads
    • Audyt konkurencji
    • Analityka internetowa

SEOgroup Interactive Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdyni, Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000718025, NIP: 5862327753, REGON: 36945266700000, wysokość kapitału zakładowego: 100 000,00 zł, kapitał wpłacony w całości.
SEOgroup | can do
© Copyright - SEOgroup - Sensei marketingu internetowego
  • O nas
  • Nasze usługi
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Zapytania ofertowe
Scroll to top